Financial Times: Dacia, marca auto cu cea mai bună creștere în Europa, sfidează criza de pe continent

26 August 2013 / Ora: 12:54
Tag-uri: dacia, europa de vest, marca aoto
Iti place acest articol?  
 

Dacia sfidează criza severă de pe continent, atrage clienți de la companii mai cunoscute și se laudă cu o marjă de profit caracteristică mașinilor de lux, potrivit unei analize a Financial Times (FT), care arată că Dacia este marca auto cu ea mai bună creștere în Europa.

Deși autoturismele sale nu au fost inițial proiectate pentru piețele dezvoltate, Dacia a reușit să se impună în Europa de Vest.

Dacia a devenit cea mai de succes marcă de pe continent după creștere vânzărilor datorită combinației dintre designul low-cost, dotările simple și tendința consumatorilor din Europa de Vest de a strânge cureaua.

Citeste mai mult pe b1.ro

STIRI SIMILARE >>

Legea privind darea în plată intră vineri în vigoare
Google, investigată în SUA pentru patentele Motorola Mobility
Merkel: Şeful FMI trebuie să fie un european
STIRI IN ACEEASI CATEGORIE >>

Un om de afaceri din Suceava a construit primul şi singurul metru de autostradă din Moldova
Eugen Teodorovici: Ordonanţa 114 este cel mai curajos act nomativ de după Revoluţie
Critici pentru Guvern de la oficialii Băncii Centrale Europene
Posteaza un comentariu
Nume (obligatoriu)
Email (obligatoriu)
Mesaj
Cod verificare: Validare imagine
1062 - Duplicate entry '5881878' for key 'PRIMARY'

insert into articole_citite (data_citit, id_articol_citit,ip_citit) values ('2019-06-19 11:00:00','19949','54.91.71.108')

[EROARE:STOP]
Ne cerem scuze pentru aceasta problema!!! In cel mai scurt timp va fi rezolvata