Financial Times: Dacia, marca auto cu cea mai bună creștere în Europa, sfidează criza de pe continent

26 August 2013 / Ora: 12:54
Tag-uri: dacia, europa de vest, marca aoto
Iti place acest articol?  
 

Dacia sfidează criza severă de pe continent, atrage clienți de la companii mai cunoscute și se laudă cu o marjă de profit caracteristică mașinilor de lux, potrivit unei analize a Financial Times (FT), care arată că Dacia este marca auto cu ea mai bună creștere în Europa.

Deși autoturismele sale nu au fost inițial proiectate pentru piețele dezvoltate, Dacia a reușit să se impună în Europa de Vest.

Dacia a devenit cea mai de succes marcă de pe continent după creștere vânzărilor datorită combinației dintre designul low-cost, dotările simple și tendința consumatorilor din Europa de Vest de a strânge cureaua.

Citeste mai mult pe b1.ro

STIRI SIMILARE >>

Rata inflaţiei a coborât la 3,45% în septembrie
14.000 de hectare sunt afectate de ploi, cifrele cresc de la oră la oră
Statul începe vânzarea tuturor acţiunilor deţinute încă la Romtelecom. Cât valorează acţiunile
STIRI IN ACEEASI CATEGORIE >>

Un om de afaceri din Suceava a construit primul şi singurul metru de autostradă din Moldova
Eugen Teodorovici: Ordonanţa 114 este cel mai curajos act nomativ de după Revoluţie
Critici pentru Guvern de la oficialii Băncii Centrale Europene
Posteaza un comentariu
Nume (obligatoriu)
Email (obligatoriu)
Mesaj
Cod verificare: Validare imagine
1062 - Duplicate entry '5881878' for key 'PRIMARY'

insert into articole_citite (data_citit, id_articol_citit,ip_citit) values ('2019-04-20 12:07:48','19949','3.88.161.108')

[EROARE:STOP]
Ne cerem scuze pentru aceasta problema!!! In cel mai scurt timp va fi rezolvata