Renault ar putea închide fabricile

01 Octombrie 2012 / Ora: 10:54
Tag-uri: fabrici, Renault
Iti place acest articol?  
 

Renault ia în considerare închiderea completă a fabricilor din cauza situaţiei dezastruoase a pieţei auto europene, a afirmat Carlos Tavares, director de operaţiuni al producătorului auto francez Renault, într-un interviu acordat publicaţiei germane 'Automobilwoche'.

'Vom studia problema. În prezent discutăm cu sindicatele şi le explicăm cât de mari sunt decalajele în privinţa competitivităţii. Avem o problemă de competitivitate în Europa Occidentală şi Franţa', a explicat oficialul Renault.

Declinul prelungit al pieţei auto europene începe să afecteze şi producătorii auto consideraţi invulnerabili, Volkswagen. Ne pregătim pentru surprize mult dure în 2013, poate şi în 2014, a declarat săptămâna trecută Christian Klingler, director de vânzări la Volkswagen.

Carlos Tavares a subliniat că solida cooperare dintre Renault şi Nissan a oferit companiei date importante privind nivelurile de productivitate la fabricile Nissan din Sunderland (Marea Britanie) şi Barcelona (Spania). 'Aceste fabrici sunt într-adevăr de top', a afirmat directorul de operaţiuni al Renault, adăugând că sunt în desfăşurare discuţii privind posibilitatea ca Nissan să pună la dispoziţia Renault capacităţi de producţie. 'Este una din posibilităţi', a explicat Tavares.

Un purtător de cuvânt al producătorului auto francez a refuzat să comenteze informaţiile, dar şeful alianţei Renault-Nissan, Carlos Ghosn, a declarat vineri că firma Renault ar putea dispărea 'în actuala sa formă' dacă nu va reuşi să devină competitivă pe piaţa internă. Totuşi, Ghosn a afirmat că în acest moment Renault nu are planuri de reducere a forţei de muncă din Franţa.

Tot săptămâna trecută Carlos Ghosn a condiţionat menţinerea numărului actual de angajaţi ai Renault de creşterea competitivităţii şi a confirmat că, în faţa perspectivelor negative ale pieţei europene, reducerea capacităţilor de producţie este 'inevitabilă'. Oficialul Renault a mai precizat că această companie încă mai este rentabilă datorită gamei de autoturisme ieftine (Dacia n.red), alianţei cu Nissan şi internaţionalizării producţiei.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit în opt ani un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. Joi, la Salonul Auto de la Paris, Dacia a prezentat noile modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway.

STIRI SIMILARE >>

Cel puţin 60.000 de vouchere Rabla 2011 nu au fost încă folosite
Mitsubishi scoate o ediție de diamant pentru ASX
Maşinile de colecţie ale lui Ralph Lauren, expuse la Paris. GALERIE FOTO
STIRI IN ACEEASI CATEGORIE >>

Seful RAR: ITP-ul pentru masinile noi se va face la 3 ani
Vanhawks Valour, prima bicicleta inteligentă din lume
Realizatorii Top Gear laudă Dacia
Posteaza un comentariu
Nume (obligatoriu)
Email (obligatoriu)
Mesaj
Cod verificare: Validare imagine
1062 - Duplicate entry '5881878' for key 'PRIMARY'

insert into articole_citite (data_citit, id_articol_citit,ip_citit) values ('2020-05-31 04:25:11','15319','34.204.193.85')

[EROARE:STOP]
Ne cerem scuze pentru aceasta problema!!! In cel mai scurt timp va fi rezolvata