Ce maşini ajung în România în 2011

30 Decembrie 2010 / Ora: 09:36
Tag-uri:
Iti place acest articol?  
 

Dacă 2010 a fost un an plin de încercări pentru pieţele auto din întreaga lume, de la 2011 se aşteaptă o creştere susţinuta a vânzărilor de autoturisme. Constructorii auto nu s-au speriat de criza financiară şi au continuat să investească în noi modele pe care urmează să le lanseze anul viitor, inclusiv în România, scrie incont.ro.

Ca tendinţă, anul viitor, vor apărea în showroom-uri mai multe maşini hibrid şi se vor lansa şi modele 100% electrice, precum Renault Fluence, Peugeot iOn, Mitsubishi i-MIEV sau Citroen C-Zero.

Pe piaţa auto româneasca cele mai mari aşteptari sunt legate de modelul B-Max, care va fi produs de Ford la Craiova.

Cel mai aşteptat model al constructorului german Audi este SUV-ul Q3, care va ajunge în showroom-urile din România pe final de an 2011. Până atunci, va fi adusă la vanzare limuzina A6, aflată la a patra generaţie.

În martie vine in Romania BMW Seria 6 cabrio, dar şi versiunile facelift ale Seria 1 coupe şi cabrio. Spre vară este aşteptată în showroom-uri şi Seria 1 coupe M. În toamnă ajunge în ţară noua Seria 6 coupe, iar spre finalul anului vom vedea pe şosele şi seria 1 hatchback în trei uşi. La marca Mini, două concepte prezentate recent la saloane auto vor ajunge şi la noi: Mini Roadster apare în primăvară, iar Mini Coupe, în toamnă.

La început de an ajunge în piaţă MPV-ul Orlando Chevrolet pentru care ştim şi preţurile (de la 15.000 de euro), iar în primăvară va fi lansată versiunea restilizată a SUV-ului Captiva. În vară urmează trei modele: noul Chevrolet Aveo în versiunile sedan şi cinci uşi, dar şi versiunea în cinci uşi a lui Cruze.

Cel mai aşteptat model Citroen al anului viitor este noul C4, care va ajunge şi la noi în februarie. Până atunci, vor mai fi lansate C5 facelift şi C4 Picasso facelift. În aprilie ajunge în ţară şi prima maşina 100% electrică a Citroen, C-Zero, dar şi versiunea sportivă DS3 Racing. În iunie vine în Romania un alt nou model din gama superioară: DS4.

Italienii vor aduce Ferrari 458 Challenge, maşina cu motor V8 prezentată în decembrie la salonul de la Bologna. Doar trei exemplare au fost alocate României şi deja au fost cumpărate, primul dintre ele urmând să ajungă la proprietar în martie.

In primele luni ar trebui să ajungă în ţară Fiat Punto Evo, versiunea restilizată a maşinii de clasă mică, iar în cursul anului ar trebui să fie disponibilă şi motorizarea Twin Air, cu propulsor de 900 cc, 85 CP şi doar doi cilindri. Marea noutate e aşteptată la final de 2011: noua generaţie Panda.

Pentru fanii Ford, cel mai aşteptat model este noul Focus, care va ajunge în showroom-urile româneşti în aprilie sau mai. În ianuarie vor fi lansate noile C-Max şi Grand C-Max, însă pentru industria auto românească va fi interesant finalul de an când ar trebui sa înceapă la Craiova producţia MPV-ului B-Max despre care presa a scris că va fi mai întâi prezentat sub forma de concept în martie, la Geneva.

Marca japoneză Honda are un 2011 cu trei lansări, prima fiind în primăvară când modelul de clasă mica Jazz va primi un facelift. Tot în primăvară ajunge în ţară şi Honda Civic în cinci uşi restilizat, iar în toamnă va fi prezent şi Accord facelift.

La anul, programul de lansări Hyundai este consistent, începând cu lansarea versiunii restilizate a celui mai mic model al mărcii, i10. În aprilie - mai va ajunge pe piaţă coupe-ul Veloster, derivat din i30, în timp ce in iunie, respectiv octombrie vor ajunge pe piaţă doua variante ale i40, model care îi succede lui Sonata.

Pentru 2011 sunt confirmate două maşini în calendarul de lansări Mazda: un facelift pentru Mazda 3 şi o nouă generatie a camionetei BT-50.

Brandul german Mercedes începe anul cu lansarea lui CLS, în ianuarie, în timp ce în martie vine un facelift pentru clasa C, iar trei luni mai târziu se lanseaza C Coupe. La final de martie vine noul SLK, iar în noiembrie va fi lansată atât noua clasa B, cât şi M Klasse.

Marca niponă Mitsubishi va aduce in aprilie pe piaţa românească maşina 100% electrica i-MIEV, model din care derivă şi masinile electrice ale Peugeot si Citroen ce vor fi lansate tot la anul şi sunt construite în Japonia. În septembrie va ajunge pe piaţă şi o versiune restilizată a lui Pajero.

Nissan aduce în prima parte a anului în ţară noua generaţie a compactei Micra.

În ianuarie 2011 încep livrările versiunii Sports Tourer a Opelului Astra. În martie se lansează versiunea restilizată a Corsa, iar o lună mai târziu ajunge pe piaţă şi versiunea cu facelift a SUV-ului Antara. În ultima lună din 2011 ar trebui să ajungă în ţară şi a treia generatie a MPV-ului compact Zafira.

Peugeot aduce primul automobil 100% electric al mărcii, iOn. Apoi vine şi primul hibrid diesel, 3008 Hybrid, dar si noul "vârf de lance" al gamei, modelul 508. Tot în 2010 este prevăzut şi un facelift al 308.

Marca premium deţinută de indienii de la Tata Motors vine in tara cu cel mai ieftin, mic, usor si ecologic SUV din istoria sa: Evoque. Preturile pleaca de la 35.000 de euro si desi suma nu este modica, este totusi mult sub ceea ce ne-a obisnuit Range Rover.

Marca franceză Renault vine în primăvară cu Latitude, model care înlocuieşte Vel Satis şi devine cel mai scump al gamei Renault. La final de an vor fi lansate şi vehicule electrice, spre exemplu Fluence, însă aceste maşini vor fi aduse încă din primăvară, pentru a fi testate de public.

Crossover-ul 9-4X va ajunge in Romania la jumatatea anului 2011, iar modelul 9-5 SportCombi, in august sau septembrie.

Skoda

La început de 2011, în ianuarie, Skoda aduce pe piaţa românească noua Octavia Tour, o versiune revitalizatî şi modernă a modelului care a fost vândut ântre 1998 şi 2009 în România.

Toyota va aduce în toamnă a treia generaţie a maşinii de clasămică Yaris, în timp ce la marca premium Lexus vine în martie hibridul compact CT 200h.

În showroom-urile Volkswagen ajunge la începutul anului un model foarte iubit la români: Passat, ajuns la a şaptea generaţie. Pretţrile au fost deja anunţate şi pleacă de la 20.400 euro la berlină, fiind disponibile trei versiuni de echipare şi sapte variante de motorizare cu puteri între 105 CP şi 300 CP.

La break, preţurile pleacă de la circa 22.400 euro în versiunea cu motor de 122 CP şi ajung spre 37.200 euro la varianta cu motor de 3,6 litri. Germanii au anunţat recent că în primăvară începe producţia lui Golf cabrio, însă importatorul pentru România nu a confirmat încă dacă maşina va ajunge pe piaţă în 2011.


STIRI SIMILARE >>

Renault a lansat în România noul model Koleos
Lancia a publicat primele imagini ale noii generaţii Ypsilon
Audi blindat de un milion de dolari, pentru premierul Israelului
STIRI IN ACEEASI CATEGORIE >>

Seful RAR: ITP-ul pentru masinile noi se va face la 3 ani
Vanhawks Valour, prima bicicleta inteligentă din lume
Realizatorii Top Gear laudă Dacia
Posteaza un comentariu
Nume (obligatoriu)
Email (obligatoriu)
Mesaj
Cod verificare: Validare imagine
1062 - Duplicate entry '5881878' for key 'PRIMARY'

insert into articole_citite (data_citit, id_articol_citit,ip_citit) values ('2020-06-02 04:43:53','1157','18.232.38.214')

[EROARE:STOP]
Ne cerem scuze pentru aceasta problema!!! In cel mai scurt timp va fi rezolvata